czwartek, 20 marca 2014

Blue Dream i wyniki Give Away


To co, mamy wiosnę :))))

Wiosna zawitała, nie da się ukryć, dzisiejsze słońce powiedziało nam wszystko:))
A jak wiosna, to i myślę trochę lepsze nastroje, prawda?:)
Więcej sił, więcej entuzjazmu :) 

Poniżej małe cudeńka z Kopenhagi
BLUE DREAM dostępne tu





Inną nowością z tego tygodnia było wprowadzenie 
do Decor Island 

marki:


Krótko o marce, którą zapewne dobrze znacie :)

Madam Stoltz to marka założona w 1995 roku w Danii na wyspie Bornholm. Jej produkty charakteryzują się prostotą i surowym stylem. Wszystkie produkty Madam Stoltz wykonane są z naturalnych materiałów - drewno, ceramika, jak również szczotkowany i lakierowany metal. Niepowtarzalny charakter uzyskują często przez celowe postarzanie. Madam Stoltz oferuje akcesoria domowe, lampy, meble, tekstylia. Przedmioty inspirowane kulturą indyjską, która doskonale wpasowuje się w surowość stylu skandynawskiego.

KATALOG można obejrzeć tutaj


A tu w Decor Island

Jak na razie wprowadziłam głównie szkło...z czasem, zobaczymy:)





Kochani ale ale,
dzisiaj również ogłoszenie, do kogo powędrują kubeczki 'klubokawiarnia'
i banerek:))





Wszystkim bardzo dziękuję za udział :)))

a wiosenną "szczęściarą"
będzie


Gratuluję i poproszę o adres na maila :)


UŚCISKI KOCHANI:)))




AGA




36 komentarzy:

  1. Gratuluje i dziekuje za zabawe :))) Piekne kubeczki, bardzo podoba mi sie taki niebieski kolorek :)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne filiżanki! Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te niebieskie kubeczki...:)
    Uściski porą czwartkową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale farciara!!! "zazdraszczam" ;) następnym razem na pewno będę to JA!!! :):):) trzeba wierzyć :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre podejscie:))) dokladnie tak, trzeba wierzyc:) pozdrawiam

      Usuń
  5. Gratuluje wygranej !

    Zapraszam na moje bloga - nowy post - http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    candy u mnie trwa:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga piekne bluedream ;)
    Gratuluję i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  7. Fiu fiu piękne te niebieskie maleństwa:) Świetne nowości!
    TheDeliratio gratuluję, a tobie kochana dziękuję za zabawę:)
    pozdrowionka;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Tak patrze i patrze i nie moge znalezc Twojego maila nigdzie;/ Podaje Ci moj; deliratio@o2.pl

      Usuń
    2. No jak to jest przeciez :P Juz pisze:))

      Usuń
    3. Gratuluję Kochana! ;)

      Usuń
  9. Jakie cudne te nowości - piekne!!!
    Gratuluje zwycieźczyni i zazdroszczę :)))

    Miłego wieczoru kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milych snow kochana, mize nastepnym razem sie uda:)

      Usuń
  10. Agusia ! jakie piekne kubeczki !
    Cudne :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdeczne gratulacje,i dziekuje za super candy:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje!! I dziękuję za zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje :)
    a kubeczki tak mi się spodobały, że aż sobie kliknęłam :) małżonek jak zobaczy kolejne, to mnie chyba z domu z nimi eksmituje ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam nadzieje, ze nie;))) buziaki Madzia:))

      Usuń
  14. Piękne te kubeczki, mimo że nie czarno- białe ;) jakoś tak mi się marokańsko kojarzą ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, ze mi tez:)) dlatego zwrocilam na nie uwage:))

      Usuń
  15. Jeszcze raz dziekuje Kochane za udzial w zabawie, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. oooo smuteczek, ale gratuluje!
    A co do niebieskich kubeczków, to zgadzam się z poprzedniczką - mają bardzo marokański tudzież bliskowschodni styl

    OdpowiedzUsuń
  17. Te filiżanki biało-niebieskie przeurocze. Szkoda że moja kuchnia w różach...Ładnie tu u Ciebie, będę wpadać po inspiracje.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje !!! same cuda Aga u Ciebie :)) buziole

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla Dekormaniaczki!!! :D Bardzo fajne Candy! Wielkie dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie tu u Ciebie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam te kubeczki,jednak ja juz nie kupowac staram sie,bo za duzo tego jest.Powiedziec chcialam Tobie,ze przypadkowo na lotnisku w Göteborg, spotkalam rodzinke z miasta Twojego,uslyszalam de po polska mowia,byli i zwiedzac,chwilka to byla jednak bo oni wracali do pl a ja z kursu,do domu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ Ty cudeńka Aguniu pokazujesz...
    Dla Dekormaniaczki gratulacje serdecznie i dziekuje za zabawę Kochana;)
    Uściski;*

    OdpowiedzUsuń