piątek, 23 listopada 2012

Przypinki świąteczne do poduszek...



 Pisałam, że jeszcze dzisiaj do Was wrócę,
a więc jestem;)

Pamiętacie moje przypinki marine?:) Teraz kolej na przypinki świąteczne,
które można przypiąć do poduszki, a właściwie gdzie się chce...

Wymyśliłam je sobie tak... pierwsza wersja w szarościach i bieli z nutką zieleni:)










a druga wersja czarno-szaro-złota...
Postanowiłam je także zamieścić w sklepiku,
gdyby ktoś miał ochotę...

Strasznie jestem ciekawa czy spodobają się Wam?:)))









Dzisiaj wcześniej pisałam Wam o stempelkach,




aktualna informacja jest taka, że 
zostały

żelazka tylko! 2 1 szt. do odstąpienia (1 w rezerwacji)
wieża Eiffla tylko! 1 szt. o odstąpienia (1 w rezerwacji)

Ktoś przygarnie pozostałe małe cudeńka?:))


Bardzo bardzo dziękuję Wam za odzew pod przedostatnim postem o akcji zbierania ubrań.
To takie ważne dla tych dzieci!


Dziękuję także za ciepłe słowa kilka pięterek niżej - jednym słowem listopad się kończy
wraca MOC;) Jesteście kochane...

I jeszcze dziękuję bardzo za wyróżnienie Lawendowej pannie i Ameli,
 na pytania ich pozwoliłam sobie odpowiedzieć w komentarzu. Dzięki dziewczynki!:)


U D A N E G O  P O P O Ł U D N I A:)


48 komentarzy:

  1. Przepiękne :):)
    Ty to masz pomysły. A jak tak nie lubię i szycia
    i całej tej dłubaniny .. ;/
    :):)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubie czasem sobie podlubac;))))
      A Ty tez masz piekne pomysly, tyle, ze w innym surowcu;))))

      Usuń
  2. Piękne, najbardziej podoba mi się ten czarny, oplatany sznurkiem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to moglby byc nawet broszka;))

      Usuń
    2. W sumie racja i to jeszcze taka w moim stylu, zwłaszcza ostatnio:-)

      Usuń
  3. Świetny pomysł! Najbardziej przypadły mi do gustu szare z choineczkami :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, cudne, cudne...świetni wyglądaja na podusi;)
    Miałaś super pomysł;)
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne!!
    Super pomysł, żeby zrobić z moją Mercią!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szare są świetne!! I te sempelki jakie urocze, wow... muszę je pooglądać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Agus, czasem lubie sobie podlubac;)))

      Usuń
  7. slicznosci:P,pieknie wyszly
    ja dzisiaj probowalam sama zrobic wianek i wyladowal w koszu hiiii
    ..............buziaczki wieczorne sle:****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a czemu?? trzeba mu bylo dac szanse;)))
      buziaki niedzielne!:)

      Usuń
  8. Bardzo ładne! Z choinkami najładniejsze, przynajmniej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie te z zielonym i złotym akcentem bardzo się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe:)
    Niby takie niepozorne a na pewno dodałyby uroku niejednemu pomieszczeniu:)
    W końcu... 'coraz blizej świeta':)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi, ze tak uwazasz:))))pozdrawiam!

      Usuń
  11. urocze przypinki :) fajnie wygladałby tez jako magnesy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ale magnesow u mnie pod dostatniem wiec padlo tym razem na przypinki:)))

      Usuń
  12. świetne te przypinki :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, może pomyśle o nich, ale znając mnie uszyje nowe poszewki :] Ale pieczątki są fajne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne, ta z kokardaką super! A jeszcze bardziej podoba mi się w nich to, że tak niewiele, trzeba, żeby coś zmienić tu i ówdzie taką przypineczką:)
    Agusia cieszę się, że moc wraca!:****
    Łikendu z tym wszystkim czego Ci potrzeba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, ze ta z kokardka tez mi sie podoba najbardziej;)))
      wraca, i niech ten stan utrzyma sie jak najdluzej..;))
      Buziaki:)

      Usuń
  15. ale świetny pomysł z tymi przypinkami:) jak szybko można odmienić zwykłą poduszkę...:)))
    no i stempelki są cudniaste:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, taki wlasnie byl moj cel - prawie zwykla poduszka+dodatki przypinkowe:)))
      Buziaki!

      Usuń
  16. rewelacyjne :) a te pieczątki wciąż chodzą mi po głowie :)pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te dodatki do poduchy, rewelacja!
    Pieczątki urocze!
    Miłego weekendu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi, ze sie odobaja:))))
      Udanej niedzieli:)

      Usuń
  18. Baaardzo sympatyczne przypinki :) Fajnie, że idą święta!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przypinki bardzo fajne i te stempelki. Ach jak ja uwielbiam takie rzeczy.
    Ściskam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  20. Te przypinki do poduszel to super sprawa ...nagle kazda poduszka moze miec charakter swiateczny...fajnie ..podoba mi sie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, ze Ci sie spodobal ten pomysl Alu:)))
      Buziaki, milego wieczorku:)

      Usuń
  21. no super!!! jeszcze takiego patentu na szybką świąteczną dekorację nie widziałam :) dziękuję za udział w zabawie :)
    a zelazkiem jestem żywo zainteresowana, mogę zarezerwowac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Izunia, zostalo jeszcze 1 takze rezerwuje dla Ciebie:))

      Usuń
  22. Wspaniale przypinki, obserwuje twojego bloga z checią, zapraszam do mnie: justynasinspirations.blogspot.com/ jesli ci sie spodoba zaobserwuj pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń