piątek, 27 września 2013

Gałeczki:)


Gałeczki:)

...bardzo je lubię, zwłaszcza, że wyglądają tak jak sobie zaprojektowałam:)
Dawno już miałam pokazać jak prezentują się u mnie, no i proszę - wylądowały na przedpokoju, na mojej ulubionej teraz szafie:)

Z jakości zdjęć dzisiaj zadowolona nie jestem, szary dzień skutecznie utrudnia "złapanie" odpowiedniego światła... Może innym razem udadzą mi się dokładnie takie jak sobie zaplanowałam;)





 Uwierzcie, że drzwi wejściowe długo nie wyglądały tak jak teraz... po prostu był to brzydki, nijaki brązowy kolor - po prostu standard "blokowy", więc tego lata chwyciłam za wałek i dostały nowy kolorek - biały oczywiście:)
Przy tak małym metrażu każdy jasny kolor optycznie powiększa przestrzeń - i o to chodzi:)









Nadszedł upragniony weekend i ponieważ kolejny tydzień minął ogromnie pracowicie należy się odpoczynek:) Wszystko jednak wskazuje na to, że pod znakiem leżenia i wygrzewania się. Dzisiaj niestety "połamało" mnie, wstałam z rano z bólem szyi, nie mogę obrócić do końca głowy w jedną stronę i doskonale wiem czemu - otóż wczoraj siedziałam w przeciągu i takie mamy skutki...:(
Oby nie rozwinęła sie z tego jakaś grypa, bo i gardło mnie pobolewa:((

No nic, pędzę pod kołdrę a Wam życzę przyjemnego wieczorku
i całego weekendu:)

Aga

29 komentarzy:

  1. Też mam w pracy problem przeciągu... :/ Wspieram Cię Kochana, kuruj się jak najszybciej! Gałeczki piękne, ja też mam śliczne :)) Muszę im tylko jakieś drzwi załatwić :) Buziolee

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś gałeczki super się prezentują, zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają te gałeczki:) Dużo zdrówka życzę:) aby to cosik co Cię złapało szybko sobie poszło... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana to wygrzewaj się, nie daj się chorobie. Gałeczki są śliczne i drzwi safy też mi się bardzo podobają. Buziaki i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się ogólnie Twoja szafa podoba...lubię takie żaluzjowe fronty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I szafa i gałeczki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrówka.....i ciesz oczy pięknym czarno-białym krajobrazem w przedpokoju, gałeczki i szafa świetnie się prezentują i te świeczniki i buciki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrówka!
    Ślicznie masz w przedpokoju, jasno i przestronnie. Gałeczki są cudne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie widziałam takiego wzoru-fajny! Życzę zdrówka! Mnie też coś próbuje złapać, ale się nie daję :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Biała farba czyni cuda :) gałeczki wyglądają świetnie !!
    Zdrówka Aguś :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna metamorfoza drzwi. Też może się kiedyś zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie im u Ciebie :)) miłego weekendu Kochana ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. :D piękna jest
    a gałeczki mam i ja :) teraz tylko muszę zapytać właściciela czy mogę mu szafę na biało przemalować ;/ ehhh z tymi wynajmowanymi mieszkaniami

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne do siebie wybrałaś...pasuja idealnie;))
    Udanego weekendu Aguś;**

    OdpowiedzUsuń
  15. Agusiu kochana śliczne te gałeczki jak i cały przedpokój:)))
    cudna szafa! ach tyle bieli to ja lubię:)
    kochana zapraszam na konkurs:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealnie pasuja,do Twojego domu:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealne gałeczki znalazły idealne miejsce;)))
    Kochana wspaniały masz przedpokój!
    Wracaj szybciutko do zdrowia;*

    OdpowiedzUsuń
  18. gałeczki prezentują się super :)
    dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie tylko gałeczki mnie zachwyciły, ale cały przedpokój! Moje drzwi też się proszą o renowację, ale chyba do wiosny zaczekam;)
    Tobie dużo zdróweczka Agusiu życzę, buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  20. ... a mi sie jakośc zdjec bardzo podoba :))) i gałeczki też :)) i sama szukam czegos podobnego do szafki kuchennej :)))
    Buzka Agusia :))

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne nieregularne ,,zeberki,,. od razu szafa nabrała szyku :) Pozdrawiam i nie dawaj się wirusom

    OdpowiedzUsuń
  22. kuruj się!!!! bo to nigdy nic nie wiadomo co się może z błahostki wykluć, a grypa nie wybiera:(
    gałki są cudowne:****

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziekuje Wam bardzo, juz ciutke lepiej...:))

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny ten Twój przedpokój w b&w :)
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Niedawno sama taką żaluzjową szafę na biało machnęłam, a teraz po głowie mi chodzą drzwi wejściowe. Chetnie bliżej przyjżałabym sie Twoim przed o po.

    OdpowiedzUsuń
  26. Niedawno sama taką żaluzjową szafę na biało machnęłam, a teraz po głowie mi chodzą drzwi wejściowe. Chetnie bliżej przyjżałabym sie Twoim przed o po.

    OdpowiedzUsuń