niedziela, 13 października 2013

Nuxe - kilka słów na niedzielę;))


Witam niedzielnie Kochani:)
Nie było mnie tutaj kilka dni, nawet nie wiem jak przeleciał ten tydzień.
Mam nadzieję, że w tym złapię trochę oddechu...no zobaczymy jak będzie;)
Dzisiaj nietypowo, bo trochę kosmetycznie.
Niedawno zaopatrzyłam się w preparaty z suchym olejkiem NUXE.
Nie znałam go wcześniej, jednak po zapoznaniu się z pozytywnymi opiniami, postanowiłam spróbować i ja:) 
Nie lubię tłustych olejków (choć wiem, że są świetne) jednak osobiście nie lubię gdy coś mi się klei, lepi, a jeszcze gorzej gdy zostawia jakieś ślady... Na razie nie stosowałam olejku do ciała, tylko do twarzy - złote drobinki są cudne, dodane np. na szczyty kości policzkowych dają niesamowity efekt.
Krem też jest niezły, a olejek do ciała dopiero sprawdzę:)

To nie jest żadna sponsorowana reklama, nikt mi za nią nie zapłacił, hihi;)
ale postanowiłam się podzielić swoimi nowościami,
jestem ciekawa czy Wy zetknęłyście się z tymi produktami i jakie są Wasze odczucia:)

I kilka słów o olejkach:
Preparat bardzo szybko wchłanialny,
 odnawia, odżywia (koktajl wykwintnych olejków) i chroni (witamina E). Uszlachetnia subtelnie blask twarzy, ciała i włosów.


Polecany do stosowania całym rokiem. Idealnie nadaje się do stosowania po ekspozycji słonecznej, aby podkreślić opaleniznę.

Suchy, jedwabisty olejek o wyszukanym zapachu, jest bardzo szybko wchłaniany.



Olejek Prodigieuse® łączy w sobie zalety wszechstronnej pielęgnacji: za pomocą jednego gestu nawilża, intensywnie odżywia, odnawia i chroni.

Najnowsza formuła zawiera 2 nowe olejki: z orzechów makadamii i laskowych oraz kompozycję 3 roślinnych estrów, które nadają wyższy wskaźnik dyspersji i zdolność szybszego wchłaniania się.

Niespotykana koncentracja szlachetnych olejków roślinnych (30%)oraz witamina E sprawiają, że skutecznie walczy z rozstępami i ma subtelny zapach wzbogacony nutą kokosu. Błyskawicznie się wchłania, pozostawiając skórę miękką i satynowo gładką, a włosy jedwabiste i błyszczące.
Nie zawiera silikonu i sztucznych konserwantów.













Przy okazji "przemyciłam" moje nowe stoliki (nowe jak nowe, maja kilka miesięcy ale występować nie miały okazji;) ale o nich, już w innym poście:)



Aha i jeszcze jedno - postanowiłam nieco zmodyfikować zasady Give Away'a
także zgłoszenie się będzie dużo prostsze:) tak więc jakby co zapraszam:))




BUZIAKI I DO ZOBACZENIA:))

Aga

29 komentarzy:

  1. Kosmetyki NUxe znam i mogę polecić z całą pewnością :) olejku jednak jeszcze nie próbowałam - miłej niedzieli Kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero zaczynam z nimi przygode, mam wielka nadzieje, ze sie nie zawiode:))
      buziaki Kochana!

      Usuń
  2. Nie znam, nawet nie miałam okazji widzieć...olejkiem mnie zaintrygowałaś;))
    Miłego dnia Aguniu;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, warto sprobowac Justys, moze Ci podpasuja?:)
      Buziaki!

      Usuń
  3. Love Nuxe oil and handcream which is also paraben free and smells devine! Thumb up.
    Milej niedzieli Aga.

    Marketa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I did't have a chance to try hand cream but I will try :)) thanks:)
      Have a beautiful evening Marketa:))

      Usuń
  4. Ja na sylikon mam uczulenie i to bardzo ..kosmetyki uzywam zazwyczaj eko bez pegów i parabenów , ale nie zawsze sie da ...Mam w planach zrobic tez post o kosmetykach :))) Buziaczki Agusia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wlasnie te kosmetyki sylikonu i sztucznych konserwantow nie maja,z czego sie bardzo ciesze:) pod koniec opakowan na pewno bede wiedziala, czy warto sie z nimi zwiazywac na dluzej:))
      Buziaki Alunia:))

      Usuń
  5. bardzo mi się podobaja opakowania Nuxe, juz dawno zwrócilam na nie uwage, ale jakoś nigdy nie złozyło mi sie ich kupić.
    A co do reklam produktów, to przyznam Ci się, że ja też często piszę o czymś co po prostu bardzo mi się podoba- ostatnio np. o kremie do rąk:)))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, ze mi tez te opakowania bardzo pasuja:)) zawartosc jak na razie rowniez:))
      Buziaki!

      Usuń
  6. Czas leci nieubłaganie, sama nie wiem, kiedy mija tydzien za tygodniem. Nuxe nie znam, ale miło, ze mogę poznać. Tymczasem Agnieszko, śmigam zapisać się na Give Away :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mija tak szybko..:((
      zapraszam serdecznie:)
      buziaki!

      Usuń
  7. Gdzies o nich slyszalam, gdzies widzialam, ale nigdy na sobie nie probowalam ;))) Rymowanka wyszla ;)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jeszcze nie próbowałam, ciekawa jestem zwlaszcza tego olejku do ciala, jak spróbujesz koniecznie napisz kilka zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przyznam szczerze, że nie słyszałam wcześniej o tej firmie.
    kosmetyki wyglądają na porządne, takie exclusive, muszę zapoznać się z ich ofertą;)))
    Miłego wieczoru Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygladaja na porzadne i sa ekologiczne, to mi bardzo odpowiada:)))
      Pozdrowionka:)***

      Usuń
  10. Aguś spróbuj koniecznie latem w miejscach musniętych słońcem- fajnie sie sprawdza:)))
    Czekam na odsłone stolików, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mialam te dwa olejki. I dwa tez zbilam. Nie kupilam poniwnie bo trafilam na cos co mi zapachowo bardziej odpowiada. Suchy olejek Caudalie. Post na blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, zapach jest dosyc ciezki ale teraz na zime akurat mi odpowiada..:)))

      Usuń
  12. Nie znam, ale zaintrygowałaś mnie :-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie znam, ale chętnie się zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż zapachniało cudnymi zapachami....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej firmy i szczerze mówiąc pierwszy raz słyszę.Daj znać jak wypróbujesz :)

    OdpowiedzUsuń