wtorek, 18 listopada 2014

XMAS in progress... :)


Pomysłów na świąteczne dekoracje jest tak wiele... I tak kreatywnych, bogatych jak i tych własnoręcznie zrobionych - najprzyjemniejszych :)


Bombki w moim rodzinnym domu niektóre od lat są wciąż takie same. Kiedyś nie było może w czym wybierać ale miały one swój urok... A to ten kolorowy pajacyk z przekrzywioną główką albo szklany grzybek muchomorek:) Baletnica czy jakaś drewniana ozdóbka, która skąd się znalazła tego nie wie nikt :) Teraz możemy wybierać, właściwie co roku zmieniać koncepcję...albo postawić na materiały, jakimi są porcelana, szkło czy papier, które nawet jeśli minie kolejne 10 czy 20 lat, nadal będą pasować, cieszyć oczy...

Wybór jak zawsze należy do nas :) 

















porcelanowe ozdoby ODA Broste Copenhagen 







Gwiazda papierowa VENEER Broste Copenhagen 



Piękne bombki Brste Copenhagen, które zachęcają czerwienią, kolorem, na który zwłaszcza w świątecznym okresie spoglądam łaskawszym okiem - na co dzień nie przepadam, z wyjątkiem kilku kuchennych dodatków. 

To bombki wykonane z kaszmirowego papier - mache - który jest bardzo twardy a przy tym lekki jak piórko - nie przeciąży nam gałązek choinki :)



           





Aranżacja BROSTE COPENHAGEN z tymi bombkami ukazała się także w ostatnim numerze Moje mieszkanie :)


Bombki DYO Broste Copenhagen 


Innym pomysłem mogą być szklane ozdoby, jak szyszki, czy małe lampioniki, szklane kule...













Metalowa gwiazdka Broste Copenhagen 


Generalnie wszystko co naturalne jest zarazem neutralne i odnajdzie się bez względu na to jaki mamy wystrój mieszkania. Z pewnością jednak Wasze mieszkanka bez względu na to, co wybierzecie, w tym czasie zalśnią świątecznym blaskiem :)






Całusy
Aga :)





31 komentarzy:

  1. Ja mam ogromny sentyment właśnie do tych starych bombek, z przeszłością i historią. W moim rodzinnym domu wieszane są co roku. Nawet mam swoją ulubioną:)
    Pozdrawiam serdecznie Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja doskonale rozumiem ten sentyment! wlasnie dokladnie tak mam...:)
      Teraz chcialabym po troszku skompletowac taki wlasny zbior, na ktory kiedys spojrze z sentymentem :)) troche juz tych ozdob jest:) buziaki!

      Usuń
  2. Ja mam mnóstwo bombek mojej babci, mamy, wydmuszek które kiedyś sama robiłam ... Uwielbiam je, ale gdy widzę jakieś piękne ozdoby nie mogę się powstrzymać i kompletuję dalej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja:)) sa i pamiatkowe i te calkiem nowe - ktore kiedys przeciez tez beda pamiatka:))) pozdrawiam:)

      Usuń
  3. jakie te dekoracje piękne!!!chce już świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak sie czlowiek napatrzy wszedzie na te dekoracje, to rzeczywiscie ogarnia swiateczna atmosfera:)))

      Usuń
  4. Lubię łączyć stare z nowym :) i tak co roku ubieramy drzewko. Niektóre bombki pamiętam jeszcze z lat dzieciństwa :).
    Zawsze staram się dobierać je kolorystycznie.
    Miłego wieczoru!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam stare ozdoby z duszą pozdrawiam serdecznie kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pojade na swieta do mamy to musze popatrzec co tam na choince wisi :) Wszystkie piekne te co pokazalas ale te czyste,szklane bajka! Sa cudne :) i ile mozliwosci...
    Buziaki Agus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szklane wlasnie stwarzaja mnostwo mozliwosci a przy tym nadaja delikatnosci:)) Buziaki Beti!

      Usuń
  7. Świetne inspiracje! Tez mam sentyment do starych ozdób świątecznych

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podobają te ozdoby, w zasadzie wszystkie:) najbardziej chyba te porcelanowe...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne inspiracje, lubię naturalne i neutralne rzeczy takie szybko mi się nie nudzą!
    pozdrowionka ślę:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam juz swoja ukochana kolekcje bombek i zawsze ostroznie pilnuje swojedo dobytku, zeby sie nic nie rozbilo ;)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba pilnowac, kazdej pieknej ozdoby byloby zal:)) usciski

      Usuń
  11. mam takie stare, jeszcze po prababci. Zawsze są na honorowym miejscu w domu.
    Twoje inspiracje- cudne:****

    OdpowiedzUsuń
  12. No pięknie już tak świątecznie :)
    Gwiazdkę już mam, to pora chyba coś dokupić ...
    Pozdrawiam serdecznie :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapraszam kochana, zapraszam:)) ja tez musze sie ddo Ciebie z jedna sprawa zglosic:)) buziaki!

      Usuń
  13. Piękne! Ja też za czerwienią nie przepadam, ale na święta obowiązkowo musi być :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie, na swieta to ona sie po prostu wrecz sama wprasza:))

      Usuń
  14. No tak, to już ... :) Ten czas. W tym roku pewnie nie kupię nic nowego bo mam już skompletowany cały choinkowy arsenał ale miło popatrzeć :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie, to juz ten czas:))) Twoj arsenal przypuszczam, ze wyjatkowy...:)) buziaki!

      Usuń
  15. Piękne ozdoby! Czuć świąteczną atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń