niedziela, 18 stycznia 2015

ILOBAHIE CREATIVE i dream catcher diy :)


Zaczął się Nowy Rok, nowe plany, nowe działania i współprace. Ciągle coś się dzieje, narzekać na nudę nie można;) To mój pierwszy post w 2015, trochę się przeciągnęło w czasie od ostatniego wpisu. W tym czasie pracowałam nad nowymi pomysłami :)
Jedna z najnowszych realizacji jest moja współpraca z magazynem ILOBAHIE CREATIVE :)
Bardzo się z niej cieszę, bo magazyn jest świetny, zresztą od dawna czytany przeze mnie ze względu za teksty, ciekawą tematykę, świetny układ graficzny (na co zawsze zwracam uwagę, a który sprzyja oku po prostu).

Dzisiaj tym, którzy jeszcze nie czytali styczniowego numeru a do którego zapraszam bardzo, bardzo gorąco, przedstawiam pomysł na zrobienie łapacza snów - troszkę inaczej :)











W bieżącym numerze także m.in. jak urządzić living room w stylu eklektycznym, czy małą łazienkę w stylu skandynawskim, czy wywiad z Agą (AGNETHA HOME) :) 






a do magazynu zapraszam tędy: 



ŚCISKAM W NOWYM ROKU

AGA:)


39 komentarzy:

  1. Świetny łapacz snów :) Piękny! I życzę owocnej współpracy oraz superaśnych pomysłów na diy :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z tym łapaczem snów! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny łapacz :) większość mi się nie podoba, ale taki mógłby i u mnie zawisnąć
    gratuluję Aguś współpracy :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo, ze tak uwazasz Madzia:) Dzieki, buziaki:))

      Usuń
  4. Gratuluje wspolpracy :))) Z ogromna przyjemnoscia ogladam kolejny raz ten katalog, super idea z tymi internetowymi gazetkami :)))
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Madziu:) To prawda, i tez mi sie podoba pomysl z takimi wydaniami:)))

      Usuń
  5. Aga, gratuluję fajnego przedsięwzięcia i miłych dla oka efektów. Bardzo miłych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki bardzo, ciesze sie, ze sie spodobal:)) buziaki:)

      Usuń
  6. Super pomysł na ten łapacz! Przegladałam już magazyn, teraz czas zagłębić się w lekturze :) Gratulacje podjęcia ciekawej współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje gratulacje Aguś! Łapacz świetny i te piórka jakie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki ogromne Kochana! a łapacz bossssski! muszę sobie taki zrobić ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. A ja Ci Kasiu bardzo, bardzo dziekuje za mozliwosc wspolpracy :))) Pozdrowionka

      Usuń
  10. czytałam i oglądałam :) ciekawy pomysł na łapacza :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł świetny. Cedeńka można powiesić każde - wedle gustu i uznania :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny!!! zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie obejrzałam nowy numer...super:) jutro będę miała co czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny numer, z przyjemnością przeczytałam. Może nawet się skuszę na łapacz snów? :)

    OdpowiedzUsuń