czwartek, 12 marca 2015

Hope you like it :)



Życie codzienne tyloma obowiązkami wypełnia czas, same wiecie jak jest ;) Ostatnio z przyjemnością przeczytałam post Oli z Ozebrze. Jest taki prawdziwy, że właściwie poza tym, że może ja cięższych prac (budowlano-remontowych) się mniej podejmuję, jednak liczę na płeć brzydką w tym zakresie, to reszta tekstu pasuje także i do mnie. 

Blog to taka nasza odskocznia ale i podkreślanie pasji, tego co robimy i lubimy robić. Niektóre z nas na co dzień, inne od święta. Jednak nasze zainteresowania muszą, wyrywają się do tego, żeby mieć odzwierciedlenie na naszych blogach. Wiem, są dziewczyny, które piszą prawie codziennie, no może co kilka dni i wiem, że tak można... Jednak są rzeczy ważne i ważniejsze. Jeśli jest czas, gdy bardziej pochłonie nas praca czy życie rodzinne, to wiadomo, co wtedy się wybiera.... Jednak tęskni się już za chwilę za innymi blogerkami i kontaktem z nimi, zatem wraca się i pisze nowego posta.

W każdym bądź razie dzisiaj to co chcę pokazać powstało już na początku roku, i te z Was, które śledzą mój profil także na instagramie znają je doskonale ;)

Karty HOPE, które symbolizują nadzieję, na coś nowego, pozytywnego, na dobre zmiany, które może czekają już gdzieś na nas...


W życiu wielu z nas co chwilę coś się zmienia... Życie przynosi na tacy smakołyki i owoce nie do zjedzenia. Kwaśną cytrynę ugryziemy czasem czy nam się to podoba czy nie...  Jednak zawsze wierzymy, że następny owoc będzie słodszy i do zjedzenia. 











I kiedy wątpisz, po prostu zrób następny krok, który może okaże się tym właściwym... :)


Tak karty wyglądają w moim wydaniu, 
a poniżej prezentuję je w ujęciu Oli z Home on the Hill
- przepiękne zdjęcia, na których optymistycznie i wiosennie:)









Uściski
Aga :)

30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:) w imieniu swoim i Oli:)

      Usuń
  2. Rowniez czytalam post Oli rowniez stwierdzam, ze nie ma sensu silowac sie :-) Aga, powinnam wyslac maila, ale pisze z kindle I nie mam skonfigurowanej poczty tutaj, sorki - powinno byc "when in doubt" pzdr mam nadzieje, ze sie nie pogniewasz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu jasne, ze sie nie pogniewam.;) Widocznie znalazlam zle tlumaczenie..ale dziekuje za ta uwage:) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Aha, nie zebym sie tlumaczyla ale nawet na kanadyjskim portalu http://paperplanes.ca/2015/01/when-it-doubt-cook-it/, ktory zreszta bardzo lubie znalazlam tez taka wersje jak moja;) Natomiast nie przecze, moglam pomylic ta jedna literke i bije sie w piers, bo z pewnoscia in tutaj byloby poprawne. Dziekuje jeszcze raz, pozdrawiam, dobrej nocki:)

      Usuń
  3. Aga :) bardzo podobają mi się te kartki!
    Lecę Kochana je zdobyć :)
    Ściskam!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ciesze sie, ze sie spodobaly:)*** Na pewno dorzuce jeszcze cos:)* buziaki!

      Usuń
  4. Cudne karty i piekne zdjecia Kochana.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te karty, bardzo pasowałyby kolorystycznie do pokoju mojej córki :))
    Wszystkiego dobrego!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje Beti:) i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś, jak dobrze rozumiem to co piszesz... U mnie jest tak, że jak pojawiają się jakieś życiowe zawirowania, to zwyczajnie nie mam głowy i energii na pisanie, ale tęsknię zawsze! Mam NADZIEJĘ, że teraz, gdy uda mi się na nowo poskładać swoje sprawy, będę mogła więcej tutaj bywać...:) Temat twoich kart, bardzo mi bliski, zdjęcia super!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak Maddie... wszystko potrzebuje czasu - odpowiedniego czasu! Usciski kochana:)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia!A karty super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tym co piszesz, do tego mam wrażenie ze z czasem, po roku albo kilku latach blogowania miłość do pisania staje się dojrzalsza- mniej porywcza ale bardziej wysmakowana :) przyłączam się do karcianej filozofii "hope" i sciskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladniej bym tego nie ujela:) Buziaki kochana:)))

      Usuń
  10. Poddał bym się brandingowi pod twoimi skrzydłami

    OdpowiedzUsuń
  11. kartki są świetne, optymistyczne i minimalistyczne :) skusiłam się zajrzeć do sklepu i wow cudnie tam, w przyszłym tygodniu gdy będę miała więcej czasu wrócę tam na dłużej, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziekuje za opinie i mile slowa:))) Pozdrawiam cieplo:))

      Usuń
  12. Świetne są, powiesiłabym po jednej w każdym pokoju, albo zrobiłabym z nich inspirujący kolaż, pomysłów mam sporo, muszę się w takie zaopatrzyć :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Inspirujesz :)
    Zapraszam na moją stronę, na której dostępna jest szeroka oferta mebli na zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  14. Totalnie świetny pomysł! Robię! :D

    OdpowiedzUsuń