sobota, 16 listopada 2013

Saturday shots...


Witam sobotnio:)
Jak minął Wam piątek? Nam bardzo miło, wieczorkiem wpadli do nas z wizytą znajomi.

A dzisiaj zajrzymy do kuchni:)
Moja kuchnia nie jest idealna - ma już tyle lat ale niektóre jej fragmenty nawet lubię.

Tutaj wszystko, co mi się bardzo podoba czyli szkło, metal i drewno.













Bardzo lubię te stare odważniki...
Kupiłam je w Kazimierzu na targu staroci. Chyba czekały na mnie....:)
Ceramika ma niewielkie przebarwienia ale mnie to nie przeszkadza zupełnie - ząb czasu odciśnięty na nich mówi zdecydowanie, że były używane. I oto chodzi...maja swoja historię...




i moje nowe domki - deski do krojenia HOUSE.
Wykonane z drewna jesionu wg mojego projektu. 
Zaprojektowałam je specjalnie tak aby mogły również pełnić funkcję dekoracyjną. Można je śmiało powiesić na ścianie - zwłaszcza mniejszy domek.
Dostępne tutaj















A u Marty
czeka na Was niespodzianka:)) 
Zapisujcie się bo warto - serdecznie zapraszam:))


UŚCISKI
udanego weekendu

Aga



44 komentarze:

  1. OOO.... jak ja lubię te pojemniczki na cytrynę ;) są urocze! A piątek minął mi bardzo szybko... ogrom pracy, nadgodziny, ale za to wieczór długi ;) i miły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne drobiazgi, a na czekoladki ze słoiczka zrobiłaś mi smaka i musze teraz iść do kuchni i coś zjęśc, oczywiście słodkiego:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw solniczki i pieprzniczki jest naprawę piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny klimat u Ciebie, a te odważniki rzeczywiście są świetne!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi najbardziej podoba się szklany pojemnik z ciastkami.
    Zdradź mi tajemnicę, jak Ty możesz ciągle na nie patrzeć i nie zjeść wszystkich? (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po napisaniu posta bylo juz o polowe mniej;)))) pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Jak ja patrze na te fragmenty to sobie mysle, ze napewno kuchniesz masz piekną, tylko skromność Ci przyznać tego faktu nie pozwala :)
    Milego wieczoru kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie, nie, po 8 latach idealu juz nie ma, wiadomo przydalyby sie np. nowe szfki albo fronty...ale nie narzekam, bo wyglada w miare uniwersalnie:)) milego wieczorku:)

      Usuń
  7. Szkło, metal i drewno - to jest to. Pokaż więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia, świetne drobiazgi !! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Superowe deseczki Aga!!! Świetnie się wpisują w Twoje kuchenne drobiazgi...:)
    Pozdrowienia weekendowe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odważniki to moje dzieciństwo....Pamiętam jak bawiłam się u Babci w sklep...Fajna aranżacja ...Pa...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak wyżej! Moja babcia miała takie, gdzie one są?,,,, świetna ozdoba :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne drobiazgi:-) W moim rodzinnym domu też były takie odważniki, uwielbiałam je jako dziecko:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja pamietam takie odwazniki z domu rodzinnego:)) Fajnie masz w tej kuchni,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. takie drobiazgi bardzo odświeżają kuchnie.
    Buziaki
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie drobiazgi w kuchni. Wszystko do siebie pasuje a te wazoniki są świetne!
    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z wazonikami mialam zgryz, bo nic mi wczesniej do nich nie pasowalo :)))
      pozdrawiam:)

      Usuń
  16. wspaniałe detale!a domeczki obłędne!!!
    Uściski;****

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak przyjemnie w kącikach Twojej kuchni Aguś, nic tylko przysiąść i napić się herbaty.
    I fantastyczny pomysł na deseczki! Urocze są te domki razem:))
    Przyjemnej niedzieli:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam:)) I dziekuje Ci kochana:))) Wzajemnie:)

      Usuń
  18. E tam "nie jest idealna". Ja bym bez problemu odnalazła dowody na to, że jednak jest idealna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, nie, nie ;))) niektore elementy juz mozna by powymieniac :)))

      Usuń
  19. ale ślicznie u Ciebie! te deseczki domki skradły moje serce! są znakomite:))) no i odważniki... wow...wprowadzają taki skandynawski klimat do twojej kuchni:) podobaja mi się też napisy na szkle:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Aguniu cudnie jest...jak dla mnie idealnie...przytulnie ale nie przesadzenie;)) no i te domeczki wspaniałe;)
    Uściski;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Justys, nawet moze byc powiedzialabym;))) Buziaki:))

      Usuń
  21. Aguś bardzo przyjemne te Twoje kąciki kuchenne ... odważniki rewelacyjne !!!
    Buziaki Kochana ślę i udanego niedzielnego wieczorku życzę :**

    OdpowiedzUsuń
  22. Aga, piękne zdjęcia i piękne zakątki kuchenne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekne detale :))) Ty rowniez mnie kusisz ta wytlaczarka do napisow ;)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń