niedziela, 3 listopada 2013

Blackboard small DIY...



Hello!
:)


Witam w przerwie świątecznej. Wpadam do Was, zaległości narobiło się co niemiara ale też i remont dał mi w kość. 
Satysfakcji z niego pełnej nie ma nadal, ponieważ:
a) brakuje półek w szafie
b) brakuje nadal zagłówka, nowej lampy, zasłon, czy rolet.
Pomalutku myślę, że się wszystko nadrobi - o ile starczy mi cierpliwości;)
jednak nie mam jej w sobie chyba tyle, na ile oceniałam;)

Niemniej jednak podczas remontu wpadł do głowy pomysł na wykorzystanie farby tablicowej.

Przysłużyła mi się do tego stara, nieco zardzewiała blaszka do pieczenia ciasta. 
Pewnie bym ją w końcu wyrzuciła, gdyby nie zaświtał mi pomysł jak ją wykorzystać, no i stało się - mam nową tablicę/dekorację.:)

Tutaj jej niedoskonałości są dla mnie właściwie atutem:)





















Here I am:)








Przy okazji, jeśli ktoś pamięta mój post z marca tego roku Oznaczenie ma znaczenie TU
wystąpiły w nim etykietki mojego projektu do oznaczenia pudełek,
teraz znalazły zastosowanie na słoiczkach:) a, że są b&w - to jak najbardziej dla mnie:)

BTW - całkiem podobną stylistykę - mam na myśli etykiety i słoiczki - można odnaleźć w bieżącym katalogu house doctor








Przy okazji ogłaszam nieco spóźnione wyniki Give Away'a
a kolczyki i pierścionek powędrują do Ewelina J-K
- serdecznie gratuluję:)


Tymczasem kochani uciekam
i do miłego następnego:)


Aga

42 komentarze:

  1. Agnieszko, świetny pomysł na kuchenną dekorację! Taki loftowy jak lubię. :)
    Właśnie dziś rano zamówiłam farbę tablicową i magnetyczną do tego i też będę malować! :D
    Pozdrawiam!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowo,fajne zastosowanie starej blaszki:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, tym bardziej , ze zyskujemy podstawkę na kredę. Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga to jest znakomite! w życiu bym na coś takiego nie wpadła:))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo wymysliłas ! Musisz to opatentowac :)))) ...ale zanim to zrobisz to wiesz co powiem ? :)) JA TEZ TAKĄ CHCE !!!!!
    USCISKI AGUSIA :))) KISSS

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super!!!
    Swietnie to wymyslilas, jestem pod wrazeniem! I nawet miejsce na krede jest.
    Super Aga!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł !
    Gratuluje Ewelinie i dziekuje za zabwe!
    powodzenia i cierpliwosci !
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga świetny pomysł wyszło super. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. REWELACJA!!! Kochana, to jest genialny pomysł! wow!!!!
    Ściskam;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Aguniu...małymi kroczkami bedzie jak pragniesz najgorsze chyba juz za wami;))
    Pomysł na wykorzystanie farby tablicowej genialny!!! w zyciu bym nie wpadła na podobny;)
    Uciekam i ściskam;**

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także nie wpadłabym na ten świetny pomysł, i do przodu!
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, genialny pomysł:-))) i jaki efekt!!!! pozdrawiam Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za wyobraźnia!
    Wykorzystanie farby tablicowej na blaszce do ciasta..... brawo !

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna kuchenna dekoracja:) ładna i praktyczna, na szybkie zapiski przypominajki)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacja, pomysł i efekt - wow! Robi wrazenie:))) I podziwiam kreatywność- niezła jesteś:)))
    A cierpliwość niech Cię nie opuszcza, pewnie najgorsze już za Wami:))),
    buziaki zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na blaszkę! :) sama myślę nad kupnem takiej farby i przemalowaniu kilku drobiazgów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pomyslem na foremke mnie powalilas hiii,bardzo efektowny pomysl!!

    OdpowiedzUsuń
  19. wow rewelacja! i nie sypie się na podłogę i kredę można położyć- bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kradnę, ten pomysł jest REWELACYJNY! zastanawiam się tylko czy nie zastosuję go na patelni :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomysł rewelacyjny. Jak na początku spojrzałam na zdjęcie, to nie pomyślałam, że to foremka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł, jestem zachwycona.
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na „jesienne candy” na moim blogu jocart-pracownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł, super efekt :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł! I wykonanie!
    Ty to masz głowę!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. super patent :D i jeszcze jest od razu gdzie kredę położyć
    Aga Ty zdolna bestio :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Agusia ... dziekuje za komentarz u mnie na blogu i przepraszam , ale przepadł ... :(( Mialalm awarie ... i wszytskie komentarze poszły sobie :((( Buziaki i Miłego Dnia :))) kissss

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ fajny pomysł i super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł na wykorzystanie starej tortowniczki!! Wygląda bosssko!!
    Etykietki też prześliczne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. No to teraz już wiem co będę robiła z "przechodzonymi" blachami hihi :)))) Zazdroszczę tych opisanych słoików,ja jeszcze nie dotarłam do tego :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Ha ha! Nieźle to sobie wykombinowałaś!

    Dziękuję za wazoniki :) Dotarły przed świętami. Są urocze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Pomysłowe i "wyszedł" fajny designerski gadżet!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny ekologiczny pomysł :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję bardzo - radość moja jest ogromna :))))
    Pomysł z blaszką rewelacja - chyba sobie taką zrobię ;)
    I bardzo podoba mi się, że jest miejsce na kredę :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny patent z tą foremką, myślałam, że widziałam już wszystkie możliwe pomysły na jej zastosowanie. Fajny blog, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny pomysł :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale rewelka! Super pomysl kochana! Mialam dluga przerwe w blogowaniu wiec musze tu troszke pobuszowac:)
    Usciski

    OdpowiedzUsuń